Toya Devasya

Hi reiziger,

Deze keer zal ik nodigen u reisde naar Bangli. Bangli niet opraken van de sites, oa Penglipuran, Village Bonyoh, Penelokan en anderen. Maar deze keer niet om de plaats, maar nog steeds zijn er andere uniek. Ik zal u uit te nodigen voor de hete bronnen in de buurt van Lake Batur.

De schoonheid van het meer van Batur is al erg populair bij zowel lokale als buitenlandse reizigers. Strategische locatie met een prachtige natuur. Ik noemde boven dat uniek is in deze tijd reizen zijn is een warme bron of warm water bad. Goh, ik heb niet de kans om het te proberen missen. Ik zou aanraden een van de thermale baden in de buurt van het meer Batur is Toya Devasya. Eigenlijk zijn er veel warm water baden in de buurt van Lake Batur, maar vanwege de aanbeveling van vrienden, heb ik uiteindelijk gekozen voor Toya Devasya. Volgens mijn vriend, Toya Devasya heeft een maat groter zwembad dan anderen.




Waar is deze plek ligt?

Toya Devasya zich op zich op Jalan Puri Bening, Toya Bungkah, Kintamani, Bangli regentschap, Bali. Het vinden van deze plek is niet moeilijk, alleen dat het pad van de weg vol met steile derivaten. De plaats ligt op ongeveer 3 kilometer van Penelokan, volg de weg naar rechts van Penelokan vervolgens rechtdoor en volg de weg tot de T-splitsing linksaf en volg de weg tot het vindt selanjunya Toya Devasya op de goede weg. Ik denk dat je niet in de war te zijn, want er zijn al Toya Devasya billboard op elk kruispunt. Als masi in de war, dan kunt u volgen via Google Maps.




Ten slotte kregen Devasya Toya?

Nou, voordat je binnenkomt Devasya Toya, zal ik een beetje wat ik weet volgens mijn ervaring uit te leggen. Eerste bent u verplicht om kaartjes te kopen aan het loket kopen, ik op dat moment in rekening gebracht Rp. 60.000 per persoon is inclusief drankjes, handdoeken, kluisjes en douche zeep. Deze prijs dan de gebruikelijke prijs van Rp. 150.000, omdat op dat moment zijn er nog vakantie kortingen. Haast er vóór de prijswijziging.



Nou, wat faciliteiten krijgen we?
Voorzieningen hier is vrij indrukwekkend in mijn mening, want naast de hotspring, u kunt ook een pool van in totaal 2 stuks te selecteren. Er zijn in totaal 3 zwembaden groot genoeg is. Wie onder de indruk weer is, hotspring zwembad is gelegen naast het meer Batur, dus terwijl een warm bad kan genieten van het prachtige uitzicht op het meer Batur.

Afgewerkte inweken, kunt u ook genieten van een kleedkamer en een comfortabele badkamer. Na dat, gewoon te verlossen van uw coupon om een ​​fris drankje te krijgen. Maak het af, ik had een kans om te ontspannen naast het zwembad niet missen, omdat het een plek om te ontspannen heeft verstrekt. U kunt ook eten te bestellen in een plaats die is pal naast de hotspring zwembad als je honger hebt.

Hoe deze tijd reizen?

Kan niet wachten om het uit te proberen?

Comments