Nasi Ayam Kedewatan

Was lange tijd de traditionele culinaire tour, dit keer dat ik een van de uitstekende regionale keuken begunstigd door een reiziger Bali, namelijk Nasi Ayam Kedewatan geproefd.

Nasi Ayam Kedewatan in de klasse van gemengde rijst omdat zij worden met diverse andere verwerkt. Uit de naam, de identiteit van het eten noemde al deze, die typisch is voor de Nasi Ayam Kedewatan. Kedewatan is een van de dorpen in het district van Ubud, Gianyar, Bali Province. Kedewatan gelegen op ongeveer 25 kilometer van Denpasar, waarbij de afstand van een motorfiets ongeveer 45 minuten. De toegangsweg is ook heel gemakkelijk, maar als je nog steeds in de war, kunt u kijken op Google Maps.


Doorgaan waar kan ik deze maaltijd te vinden?
Wat alle bewoners hebben kraampjes die aanbieden?

Niet alle bewoners Kedewatan verkopen dit voedsel, maar er zullen tal van plaatsen om te eten in het gebied van Kedewatan dat dit voedsel te verkopen. Echter, adviseer ik een van de beste plekken om te eten in mijn ervaring, dat is in het eten "Nasi Ayam Ibu Mangku Kedewatan". Het is gelegen op Jl. Raya Kedewatan No 18, Kedewatan, Ubud. Maar nu, deze plek heeft een vestiging in Jl geopend. Tukad Badung No 3 Renon, Denpasar en op Jl. Kayu Jati No. 12 Seminyak, Badung. Maar voordat je in de takken, de belangrijkste plekken aanbevolen ik in Kedewatan als iets anders in termen van sfeer zal zijn. Kedewatan, zullen er plaatsen om te eten, zittend op de vloer of in de buurt van een mooie tuin die stilletjes toe te voegen aan het comfort van uw diner.

Nu bespreken we het koken van Nasi Ayam Kedewatan die door deze plek. Ik had een portie van rijst en oranje kip Kedewatan warm besteld, want op het moment dat het zo koud was op het gebied van Kedewatan. In termen van uiterlijk, Nasi Ayam Kedewatan traditioneel typisch kijkje zo eenvoudig, maar zeer nette qua lay-out. In een gedeelte van Nasi Ayam Kedewatan bevatte rijst, kip, saus, saté, groenten en eieren. Grote porties waren niet klein en ik denk dat geschikt is voor de maag Indonesië.

Vervolgens laten we proberen.

Ik zal eerst proberen om zachtheid van rijst en verwerkt kippen verwerkt door erop te drukken met een vork te zien. Ik voel de zachtheid van de textuur van kip en rijst zijn uitstekend. Dan heb ik eet deze gerechten. Het was ook zeer uniek met een kenmerkende smaak specerijen die zo doordringend aan kippenvlees zijn. Extra andere preparaten gemengd in Nasi Ayam Kedewatan is ook geïntegreerd met de belangrijkste verwerkte kip. Uit een reeks nummers 10 gaf ik de nummer 8 van deze gerechten.


Hoe zit het met de prijs?

De gemiddelde prijs per een portie is nog steeds zeer betaalbaar voor een reiziger tas voor slechts ongeveer Rp. 20.000, dus zeer geschikt is voor de geselecteerde wanneer de wegen culinaire.

Hoe graag culinaire tour proberen deze keer?

Comments